קרקע חקלאית – לא לעשירים בלבד

פורסם מאת ב אפר 28, 2013 תחת בלוג, קרקע חקלאית | 0 תגובות

הפשרה, הפקעה או מכירה של קרקעות חקלאיות יכולה להניב תשואה משמעותית לבעלי המוכר של הקרקע. עם זאת, מה שמיוחד ברכישה מושכלת של קרקע חקלאית, טמון בעובדה שלא חייבים להיות בעלי הון גבוה במיוחד בכדי להניב תשואה גבוה תוך עשור או אפילו שנים בודדות. אם כן, כיצד לבצע רכישה נכונה ומדוע קרקעות חקלאיות מתאימות פעמים רבות דווקא למי שאינו עשיר במיוחד.

חסכון איכותי
כיום, ניתן למצוא מגוון אפיקי השקעה המתאימים למי שמעוניין לחסוך את כספו ולנסות אף להרוויח כספים נוספים מהשקעות נכונות. כך למשל, ניתן למצוא את הבורסה, דירות, פתיחת עסקים ועוד. כל אלו, דורשים במקרים רבים סכומים גבוהים בכדי להניב תשואה מכובדת. קרקעות חקלאיות, לעומת זאת, מאפשרות להשקיע בפריט בעל ערך נמוך יחסית ובעל פוטנציאל רווח גדול במיוחד ובכך להניב חסכון יעיל לעומת קופת חסכון, בורסה ועוד.

קבוצת מנחמוב - השקעה בקרקע חקלאית

קבוצת מנחמוב – השקעה בקרקע חקלאית

במחיר של כמה משכורות בודדות
דירה, אפילו זולה במיוחד, דורשת שנים רבות של עבודה מאומצת אשר מתנקזת לכדי רכישת בית או אפילו רק להון ראשוני עבור משכנתא. לעומת זאת, השקעה חכמה בקרקע חקלאית מסתכמת בלא יותר מ-60,000 ₪ ולעיתים אפילו חצי מזה. באופן הזה, אפילו אדם שאינו מרוויח סכומי עתק בכל חודש, יכול להרשות לעצמו להשקיע בקרקע חקלאית שעתידה להניב תשואה איכותית תוך כמה שנים.

בחירה קרקע נכונה
אם כן, קרקעות חקלאיות הן אכן מקור משמעותי ליצירת הון משמעותי בבת אחת, אך מומלץ לתת דגש על כמה פרמטרים שיעלו את הסיכוי להשקיע בקרקע שתניב תשואה גבוהה. בכדי לבחור קרקע שסיכוייה להפשרה גבוהים במיוחד, מומלץ לבדוק זאת במשרדי המדינה השונים ובתכנית בניין עיר אשר תבשר על שלבי בתהליכי הפשרה ברחבי הארץ. בנוסף, מומלץ לפנות אל גורמים מקצועיים ומומחים בעולם הקרקעות, אשר מכירים את התהליך, אופן הפשרת הקרקעות וכן גם את הדרך לוודא כי הקרקע אכן תופשר לבניה ומסחר.

eBrand - ניהול מוניטין לאנשי ציבור