שניצר – רמת אביב החדשה

שכונת רמת אביב ג’ היא אחת הוותיקות והיוקרתיות בארץ, אך בשנים האחרונות נדמה היה כי היא חוסה בצילן של שכונות יוקרה אחרות הנושקות לים. הפרויקט של קבוצת מנחמוב ברחוב שניצר ברמת אביב ג’ החדשה משנה את יחסי הכוחות.

ברחוב שניצר נמצאת השכונה היוקרתית והמבוקשת ביותר כיום בכל האיזור, רמת אביב ג’ המתחדשת מציגה את רחוב שניצר המפואר. שלושת הבניינים עם מרפסות ענקיות, פנטהאוזים מרשימים וקו ראשון לים, ואין ספק שמדובר בעסקה כדאית במיוחד. בסמוך לשלושת הבניינים נמצאת גינה גדולה ומרשימה ובדקות בודדות ניתן להגיע מהם לים. כל הבניינים נבנו בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, וכוללים לובי גדול ומרשים. לכל הדירות שבפרויקט מרפסות גדולות, חניות תת-קרקעיות ומחסן.

ברחוב שניצר 5 ממוקמות דירות 4 ו-5 חדרים עם מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הבניין מתאפיין ביצוב מיוחד כאשר כל דירה מציגה עולם שונה ומגוון. הדירות מאופיינות במרפסות גדולות בקו ראשון לים. הבניין מתאכלס בימים אלה כאשר נותרו מספר מצומצם של דירות למכירה.

הבניין הסמוך ברחוב שניצר 3. הבנייה נמצאת כעת בעיצומה וצפוייה להסתיים עוד השנה (2013). הדירות מאופיינות בבנייה מדויקת, סימטרית ואחידה. כל הדירות מכורות מראש. גם כאן הבניין מכיל דירות של 4 ו-5 חדרים.

ברחוב שניצר 1 נמצא הבניין בשלב המתקדם ביותר.  הבנייה הסתיימה בשנת 2012 והוא הבניין היוקרתי ביותר כיום. כעת הוא מאוכלס במלואו.

לפרויקט שניצר 1     לפרויקט שניצר 3     לפרויקט שניצר 5

 

 

טיילו באזור רמת אביב ג’ החדשה – רחוב שניצר בעזרת Google Street View

הצג מפה גדולה יותר

eBrand - ניהול מוניטין לאנשי ציבור